Željka Meštrović, menadžer za društvene mreže, rodom je iz Iloka, a živi i djeluje u Zagrebu. Željka je od najranijih dana pokazivala živahni interes za tehnologiju i komunikaciju, što ju je usmjerilo prema studiju filozofije i religijskih znanosti na Fakultetu Filozofije i religijskih znanosti, gdje je diplomirala 2019. godine.
Njezin profesionalni put započeo je kao video urednica u medijskoj kući 24sata. Tijekom svojih godina na tom položaju, Željka je vodila brojne inovativne kampanje poput Chill&Grill, Kvaka24 i Styria School. Njezino iskustvo nije ograničeno samo na vođenje tima i kreiranje sadržaja, već se proteže i na tehničke vještine poput rada u programu ‘Final Cut’ te produkcije video sadržaja za Facebook stranice.
Odlučna u nastojanju da unaprijedi svoje vještine i znanje, Željka se priključila ForgeBit-u kao Intern za Social Media Marketing Managera 2019. godine, gdje je stekla dublji uvid u alate poput Mailchimpa i Google oglašavanja.
Njezina sposobnost vođenja timova i kreiranja inovativnih kampanja ubrzo ju je uzdigla na poziciju Head of social media & Audience engagement u 24sata.
Želja za digitalnim marketingom navela ju je na odluku da upiše program obrazovanja za stjecanje mikrokvalifikacije: internetski marketing i brendiranje na Sveučilište VERN.
Prilikom završetka usavršavanja na Sveučilištu VERN Željka se zapošljava na novo radno mjesto u Bloomberg Adria kao Head of social media, gdje radi i danas.
Osim stalnog radnog odnosa u Bloomberg Adria, Željka je i suvlasnice agencije za društvene mreže ZeMa Digital Agency, s kojima surađuje i naša MIF Produkcija te agencija koja vodi kompletne društvene mreže za MIF Akademiju & Produkciju.
Željka na MIF-u predaje program marketing u glazbi.