Marketing i društvene mreže
Marketing i društvene mreže
Glazbenik si, ali te zanima marketing i društvene mreže? Sa ZeMa Digital Agency osmislili smo ovaj edukativni program koji će ti pomoći!
O marketingu i programu
Marketing je proces planiranja i provođenja stvaranja ideja, proizvoda i usluga, određivanja njihovih cijena, promocije i distribucije kako bi se obavila razmjena koja zadovoljava ciljeve pojedinaca i organizacija.
Glazba danas više nije samo kućna zabava, već je postala dio biznisa, velika industrija popraćena medijima i društvenim mrežama.
Dok se nekad glazba isključivo prenosila usmenim putem ili putem plakata, danas je za to zaslužan digitalni marketing, koji je izuzetno bitan za glazbenu industriju, pošto su milijarde ljudi svakodnevno prisutni na internet portalima, društvenim medijima, te prate televiziju i radio, a glazba je sastavni dio svakog od njih.
Sastoji se od sljedećih faza: analiziranje tržišta, istraživanje i izbor ciljnih tržišta, oblikovanje i stvaranje marketinške strategije, planiranje programa marketinga, kreiranje audio i vizualnog sadržaja te plasiranje u medije i na društvene mreže.
Program marketing i društvene mreže osmišljen je iz razloga što je današnji uspjeh marketing vrlo bitan faktor te želimo naše polaznike naučiti svemu što je bitno u glazbenoj industriji te kako se kvalitetno plasirati na tržište.
Program se sastoji od nekoliko etapa – općenito o marketingu, oglašavanje, prodaja, odnosi s javnošću, digitalni marketing i društvene mreže, kreiranje sadržaja.
Program traje 10 mjeseci, redoslijed etapa određen je po kurikulumu. Za potrebe predavanja dovodimo i ljude s iskustvom u marketingu u glazbenoj industriji.
Program je namijenjen odraslim osobama te se može upisati zasebno, ali i kao izborni predmet ukoliko je odabran neki drugi od programa.
Nastava se odvija skupno jednom tjedno po 90 minuta u prostorima Glazbenog centra ili online.